søndag 28. desember 2008

begynnelsen

Ja, da var jeg også blitt bitt av 'bloggbasillen'.
Jeg kommer til å skrive om små og store hendelser i min ellers så rolige hverdag.

Jeg kan jo prøve å begynne med dagen som var.
Lite søvn er en 'viktig' ingrediens i hverdagen min. nå er det tross alt ferie, og likevel ble oppholdet mitt i drømme land heller ganske kort.
Jeg sto opp i ti- elleve tiden, etter å ha sovnet rundt halv 8 om morgenen. Frokosten sto så godt som klar da jeg fikk dratt meg opp av sengen.

Etter frokost og mye om og men fant vi ut at en liten bytur hørtes koselig ut. Da vi kom til sentrum var det allerede mange folk rundt om i Bergens travle gater, og Vi synes det var for kalt å bare labbe omkring, så vi fant oss en liten kafé for å drikke kaffe og kakao.

Jeg som senere skulle møte Ole ble igjen i sentrum da de andre ville hjem. så jeg gikk litt rundt og kikket, før Ole omsider dukket opp. Ole hadde på seg den tøffeste t-skjorten noen gang, som Theo og Mj/Ruth hadde laget til han i jule presang. Vi gikk først på Outland, og så på posten for å sende en noenlunde forsinket julepresang til Øyvind. Etter dett gikk vi rundt, og gjorde en del forskjellige små ærender.

Da klokken nærmet seg seks begynte vi å tenke på å dra hjem. Så vi sjekket når bussene gikk, og kom frem til at vi tok 50 bussen sammen.
jeg laget taco til mamma og Henrik da jeg kom hjem og tilbragte kvelden i stuen med mamma, Henrik, og Karoline (naboen vår).

nå ser jeg frem til en lang natt, og en ganske rolig og kjedelig morgendag.

Ps. Theo er søt <3>
(02:35) Tormod:Hva skjer?
(02:36) lene:jeg er akkurat ferdig med å blogge.
(02:36) Tormod:Hva har du skrevet om da=
(02:36) Tormod:?
(02:36) Tormod:Meg, seff, men hva annet. 8D
(02:36) lene:hehe. jeg har egentlig bare skrevet om dagen i dag..
(02:37) lene:men faktisk ditt navn er nevnt
(02:37) Tormod:Er det? O.o
(02:37) Tormod:Nei? O_O
(02:37) Tormod:O___O
(02:37) Tormod:HVORFOR DET!? O.o
(02:38) Tormod:HVA SIER DU OM MEG, KVINNE!?


Theo ETTER å ha lest bloggen:

(02:50) Tormod:^^''
(02:51) Tormod:Du tok med samtalen vår. T^T
(02:51) Tormod:XD
(02:51) Tormod:Jeg er IKKE søt.




P.s: Theo er fortsatt søt <3

Ingen kommentarer: