lørdag 3. januar 2009

2009

Da var det nye året her.
2009.
Jeg skal innrømme at starten på året har gått ganske så rolig for seg. Meste parten av tiden har jeg brukt på å lese, sende meldinger, og sove.
Etter bare 3 dager, har jeg allerede pløyd gjennom 400 siders lesestoff. sendt nærmere 400 sms,
og sovet i rundt 20 timer.

Jeg tror nok disse tallene kommer til å øke en del. ogpå slutten av året er de nok ganske mye større vil jeg tro.
Jeg kommer nok ikke til å holde tellingen. så ikke forvent dere noen store oppsummeringer.

det allerførste som hente meg i 2009 var at joakim ringte meg. jeg ble overlykkelig, å høre han rope "GOOOODT NYTTÅÅÅÅÅÅÅR" inn i øret mitt, jeg hadde aldri trodd det skulle være så fantastisk. Jeg hadde vel aldri trodd det var spesielt koselig å bli ropt inn i øret, men denne gangen var det det. Jeg gikk rundt i huset og nabolaget og smilte hele den lille halvtimen vi snakket sammen.

Siden har jeg også vært i besøk til farfar. Tradisjon.
Jeg flyttet frem og tilbake mellom mamma og pappa en del. Stress.

GG

Ingen kommentarer: