lørdag 28. mars 2009

Snø og gangsperr.. WTF?

I går dro jeg med nattoget østover.
Da vi ankom drammen snødde det.
Klokken var halv syv, og jeg frøs. Det er noe av det kaldeste jeg har opplevd. Jeg var helt paralysert så kald var jeg.
Ikke hadde jeg sovet spesielt mye heller. Togstolene er ikke så lett å finne en behagelig stilling i.

Nå snør det i skien også.

Jeg har sittet og sovet i den deilige stolen til tante i nesten hele formiddag.
Og nå er tiden bare føket forbi, med kusiner som kommer hjem, og tv titting.
Dagen er snart over, og vi spiser pizza og ser film.

Jeg har sett "The Incredible Hulk" nå, og syntes egentlig den var ganske bra. Brutal, men bra.
Jeg er glad jeg ikke blir et stort grønt monster hvergang jeg blir sint. Selvom, for noen, kan det kanskje føles slik.

Nå som jeg er kommet over det faktum at det er snø midt i mars har jeg egentlig ikke noe imot den.
Jeg skal på ski med klassen på mandag. Det blir kos.
Mye toging fortiden, tho'.

I tillegg kan jeg vel bare nevne at jeg har ekstremt gangsperr, og er stiv og støl i hele kroppen. Jeg har syke smerter i magen, konstant. og greier ikke strekke på meg. Dette skyldes mest sannsynlig gymtimen, med styrketrenings-test og opp i mot 12 timers reise med tog, bil og buss.
Jeg tror dette er grunnen til at dagen har føltes så lang. det at jeg ikke ha sovet særlig mye lengre enn to timer i strekk, men stykkevis, så det ble vel nærmere 6-7 tilsammen.

Nå er jeg trøtt igjen, og skal snart sove tenker jeg.
Natta.


(Jeg vil bare nevne at dette innlegget er skrevet gjennom ele dagen. Startet vel i 12 tiden, og avsluttet nå nesten 13 timer senere.)

1 kommentar:

Hanna. sa...

Hahaha, genialt bilde. Jeg dør.